تصویر هدر بخش پست‌ها

palace blog

Our palace

تولدت مبارک blog palace من:)

تولدت مبارک blog palace من:)

| Mani

یکسال که تورو دارم و برام ارزشمندی

یکساله که دارمت 

خیلی خوشحالم از اینکه یکسال اخیر پیشم بودین...

و جای تشکر خاصی داره از نویسنده های قشنگ و بازدید کننده های خوبم که همراهیم کردند:)))

نویسنده های قشنگم دوستتون دارم:)

به مناسبت تولد قالب  عوض شده و قراره دکمه ها و کاور های جدیدی به وب اضافه شن:)❤️

اگر قالب افتضاحه بخاطر اینه هل هلکی درستش کردم 

و پیشاپیش میگم از جایی ندیدم یا کپی و چیزی ولیخب

بمونید برام 

۲/۵/۱۷

،۳/۵/۱۷

یک سری چیز ها قراره به مناسبت تولد تغییر و اضافه شن 

  1. عوض شدن قالب 
  2. فعالیت از موضوعات بیشتر 
  3. گذاشتن مسابقه برای نویسنده ها و بازدید کنندگان بیشتر با جایزه 
  4. اضافه کردن کاور های جدید
  5. فعالیت بیشتری
  6. جداسازی برچسب های کیپاپ
  7. ایجاد برچسب های چیز های کم پید
  8. تغییر بالابر
  9. تغییر دکمه ها