تصویر هدر بخش پست‌ها

palace blog

Our palace

«ترسا فیدالگو»

| «☘️🍃ПIKI»

بزن ادامه تا داستان رو بخونی.

داستان:ترسا فیدالگو دختری جوان بود که بر اثر تصادف ماشین کشته شد.روزی ترسا و دیوید و دو از دوستان دیگرش سوار یک ماشین شدند و در نیمه شب به جاده ای متروکه رفتند.دیوید در تمام راه ازشان فیلم میگرفت .در حال صحبت بودند که ناگهان در کنار خیابان دختری را دیدند که تنها داشت کنار خیابان به ان ها نگاه میکرد. اما به او توجی نکردند و به راه خود ادامه دادن .کمی بعد که داشتند درباره تصادفات جاده ای صحبت میکردند.ترسا هم خاطره ی خودکه قبلا با دوستانش تصادف کرده بو را توضیح میداد.او گفت:من نصف شب با دوستانم در حال رانندگی در جاده ای متروکه بودیم.ولی ناگهان تصادف کردیم و مردیم!همان موقع در چیزی که در فیلم مشاهده شده صورت ترسا خونیشده و همان موقع تصادف میکنند و میمیرند.اما دیوید زنده ماند ولی بیماری روانی گرفت.انگار که ترسا مرگ خود را پیشبینی کرده بود!

اگر میخواهید فیلمی را که دیوید از انان گرفته را مشاهده کنید.با سرچ در برنامه اپارات میتواننید فیلم را ببینید.

شایعات:چند وقتی میشود که در فضای مجازی پیامی با این متن به همه دست به دست میشود.:

سلام من ترسا فیدالگو هستم که 27 سال پیش مردم.لطفا این پیام رو برای 20 نفر جز فرستنده بفرست.وگرنه من هر شب پیش تو میخوابم و تو را اذیت میکنم.یه دختر حرف های مرا نادیده گرفت و مادرش 20 روز بعد مرد.اگر ارسال کنی بعد از 9 تا 20 دقیقه برات یه اتفاق خوب میافته.

دوستان عزیزم اگر این پیام را دریافت کردید با خیال راحت از ان بگذرید و ان را پاک کنید .خودتونم میدونید که این پیام واقعیت نداره.

بازم بزارم؟