تصویر هدر بخش پست‌ها

palace blog

Our palace

ترسناکترین قتل ها

ترسناکترین قتل ها

| Aida

برو ادامه...

 

1) جفری دامر

یکی از عجیب ترین قاتل های جهان شخصی آدمخوار به نام جفری دامر بود، که پس از کشتن ۱۷ نفر در کمال ناباوری توانست خود را از چنگال قانون برهاند.

حکم اعجاب انگیز قاضی در آزادی دامر موجی از ترس و وحشت را به جامعه کشاند. دام پس از آزادی اقدام به قتل ۲۱ نفر دیگر هم نمود و پس از کندن بخشی از گوشت شان و طبخ غذا آن ها را به شکل زامبی های تخیلی در آورده و با انتشار تصاویرشان در فضای مجازی از ایجاد رعب عمومی لذت می برد.

 

2) آندره چیکاتیلو 

قاتل دیوانه و غیر قابل پیش بینی اوکراینی به نام آندره چیکاتیلو، همچون قصابی حرفه ای در مکان های عمومی قربانیانش را انتخاب نموده و آن ها را با ترفندهای مختلف به جنگل و محیط های پیرامون شهر که خلوت بودند می کشاند، و با توحش تمام اعضای شان را با چاقو به تکه های کوچک و بزرگ تقسیم می نمود.

این اتفاق تا مدت ها ایستگاه های قطار را به تجسمی از وحشت بدل کرد. جالب است بدانید چیکاتیلو هیچ رد و نشانی از خود بر جای نمی گذاشت و فقط یکبار مورد ظن پلیس قرار گرفت که به دلیل نداشتن دلایل کافی تبرئه و آزاد شد.

 

3) تد باندی

تد باندی قاتل آمریکایی و یکی از عجیب ترین قاتلان دنیا که به شکارچی زنان شهرت داشت، از سال ۱۹۷۴ تا ۱۹۷۸ توانست جان ۳۶ زن را بستاند. او پس از دستگیری اعتراف نمود که از سوی نامزدش ترک شده و بعد از آن هر زنی را که به نامزد سابقش شبیه می دیده فریب داده و پس از تجاوز به قتل می رساند.

این قاتل سریالی پس از کشتن قربانیان، پوست تنشان را به طور کامل جداکرده و بدنشان را می سوزاند. پلیس پس از کشف زیر زمین مخفی خانه باندی کلکسیونی از پوست ۳۶ زن را یافت.

 

4) اسرائیل کیز 

اسرائیل کیز علاوه بر عجیب ترین قاتل دنیا، لقب باحوصله ترین قاتل را نیز از آن خود می کند، زیرا از سال ها قبل ابزار مختلف قتل را در جعبه های چوبی گذاشته و در زمین دفن می نمود.

او پس از انتخاب قربانیانش به شهر آنان سفر کرده و با حوصله ابزارش را از دل زمین در آورده و پس از انجام ماموریتش آن ها را دوباره در مکانی جدید دفن می کرد.

 

5) آلبرت فیش 

آلبرت فیش قاتلی عجیب با افکاری غیر قابل درک بود که از سن ۲۶ تا ۶۰ سالگی به کشتن آدم ها اشتغال داشت.

او پس از هر قتل نامه ای بلند بالا با شرح کامل ماجرا به اداره پلیس می فرستاد و با یک جمله تمسخر آمیز ماموران پلیس را به ناتوانی در کشف هویت قاتل متهم می نمود. تبحر و مهارت خارق العاده فیش در پنهان کردن تمام رد پاها او را سال ها مخفی کرد.

 

 

درخواستی خواستید بگید.

بای بای