تصویر هدر بخش پست‌ها

palace blog

Our palace

کامنت

| 𝑀𝒶𝓃𝒾

مال هرچی طنز تر جایزه دارهه

 

تصویر پروفایل Lili سطح تجربه Lili
Lili
2 هفته پیش
میشه نتایجو بگییی😔😂
تصویر پروفایل 𝑀𝒶𝓃𝒾 سطح تجربه 𝑀𝒶𝓃𝒾
𝑀𝒶𝓃𝒾
2 هفته پیش
باش
تصویر پروفایل Lili سطح تجربه Lili
Lili
1 ماه پیش
دیشب گلوم درد میکرد از تخت اومدم پایین برم آب بخورم افتادم تو حوضک🥰خلاصه پرت شده بودم تو مغز بهترین دوستم که از اون آدمای اح/مق و دی٪وانه اس🥰دیدم داره خواب میبینه رفتم تو بخش خوابش از چیزی که دیدم ترسیدم ولی داشت تو خواب زمینو لیس میزد🥰رفتم جلو که دیگه واقعااا تو خوابش بودم داد زدم:اس_کل شدی؟حالت خوبه دی_وانه؟زمین باب میلت هست دیگه؟برگشت سمتم گفت:عه سلام شرک میشه برام آواز بخونی؟🥰منم که الفرارررر...خونه دوستم بغل خونه معلممون بود رفتم تو دم_اغ معلممون و بعد تو مغزش داشتم له میشدم آخه بنده خدا مغز کوچیکی داشت دوباره رفتم تو بخش خواب ی بدبخت دیگه🥰دیدم داره میگه خانم صادقیییی(معاومون)اسید کجاستتتت بدو باید بریزم تو برگه ریاضی بچه های کلاسم🥰منم از دهنش اومدم بیرون و طنابی پیدا کردمو از حوضک اومدم بیرون...
تصویر پروفایل 𝑀𝒶𝓃𝒾 سطح تجربه 𝑀𝒶𝓃𝒾
𝑀𝒶𝓃𝒾
1 ماه پیش
وایوایییییییی
تصویر پروفایل Lili سطح تجربه Lili
Lili
1 ماه پیش
عشق کردی جان من؟😔
تصویر پروفایل 𝑀𝒶𝓃𝒾 سطح تجربه 𝑀𝒶𝓃𝒾
𝑀𝒶𝓃𝒾
1 ماه پیش
بمولا
تصویر پروفایل ZAHRA:) سطح تجربه ZAHRA:)
ZAHRA:)
1 ماه پیش
یکی هواپیما تو هوا پرواز میکرده چراغ قرمز میشه وای میسه میوفته پایین😐😔
تصویر پروفایل 𝑀𝒶𝓃𝒾 سطح تجربه 𝑀𝒶𝓃𝒾
𝑀𝒶𝓃𝒾
1 ماه پیش
وای جرررر
تصویر پروفایل ساکورا سطح تجربه ساکورا
ساکورا
2 ماه پیش
یاع
تصویر پروفایل 𝑀𝒶𝓃𝒾 سطح تجربه 𝑀𝒶𝓃𝒾
𝑀𝒶𝓃𝒾
2 ماه پیش
ع
احم کایر خررر بنده حاج آدری خر بیامرز هستم دختر همه همتون یکم آب دادید تا من به وجود اومدم دلیل دارک شدن شجره نامه من هستومم😃😃🥰🌹🙏🏻
تصویر پروفایل 𝑀𝒶𝓃𝒾 سطح تجربه 𝑀𝒶𝓃𝒾
𝑀𝒶𝓃𝒾
2 ماه پیش
عررر عشققق شیرینمممم،این اب دادن نیس منبع شهرداریه
وای جررر ننههه خوشکلم 🤣🤣🤣🩷
تصویر پروفایل 𝑀𝒶𝓃𝒾 سطح تجربه 𝑀𝒶𝓃𝒾
𝑀𝒶𝓃𝒾
2 ماه پیش
توییی
اون روز گلوم درد میکرد رفتم پیش مکانیک بهم گفت سردردت بخاطر قبض گاز خونتونه ، منم رفتم شیر اب رو بستم تا برق زیاد مصرف نشه تا از کارخونه بستنی سازی بخاطر ترک مواد مخدر تشکر کنم و بگم مرسی بابت فرشی که برام فرستادی تا به عنوان لباس بپوشم و باهاش برم کف خیابون بخوابم(اوج خلاقیتم همین بود☺️)
تصویر پروفایل 𝑀𝒶𝓃𝒾 سطح تجربه 𝑀𝒶𝓃𝒾
𝑀𝒶𝓃𝒾
2 ماه پیش
وای وای
تصویر پروفایل سِـــتـے سطح تجربه سِـــتـے
سِـــتـے
2 ماه پیش
حیف نون پسرش و میبره ازمایشگاه ببینه دیوونست یا نه دکتر به پسرش ابکش میده میگ برو توش اب ریز حیف نون میگ پسرم خستس خودم میرم
تصویر پروفایل 𝑀𝒶𝓃𝒾 سطح تجربه 𝑀𝒶𝓃𝒾
𝑀𝒶𝓃𝒾
2 ماه پیش
وای جون
تصویر پروفایل شارلوت سطح تجربه شارلوت
شارلوت
2 ماه پیش
یروزی یه مرده میخوره به نرده میاد سرکوچه برمگرده
تصویر پروفایل 𝑀𝒶𝓃𝒾 سطح تجربه 𝑀𝒶𝓃𝒾
𝑀𝒶𝓃𝒾
2 ماه پیش
بعد مره تو پرده
تصویر پروفایل saghar سطح تجربه saghar
saghar
2 ماه پیش
ویژژژژ
تصویر پروفایل 𝑀𝒶𝓃𝒾 سطح تجربه 𝑀𝒶𝓃𝒾
𝑀𝒶𝓃𝒾
2 ماه پیش
قام قام 😃
تصویر پروفایل saghar سطح تجربه saghar
saghar
2 ماه پیش
جایزه چیه ؟🧐😂
تصویر پروفایل 𝑀𝒶𝓃𝒾 سطح تجربه 𝑀𝒶𝓃𝒾
𝑀𝒶𝓃𝒾
2 ماه پیش
درخواستیی
ارسال نظر آزاد است اما می‌توانید برای استفاده از امکانات و کسب تجربه وارد شوید
پاسخ به
لطفا دوباره تلاش کنید
نظر ثبت شد